Subject: Webmaster powiadomień!!‏

From: Webmaster Aktualizacja Wydział <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Jan 2012 01:36:53 -0500 (ECT)

Drodzy Widzowie konto e-mail,

       Ten komunikat jest od poczty centrum wiadomości do wszystkich na
nasze konto poczty owners.As pierwszym kwartale 2012 r. Obecnie
jest przeprowadzenie usługi aktualizacji dla naszej bazy i e-mail
centrum konta. Jesteśmy usunięcie wszystkich niewykorzystanych
konto poczty internetowej, aby utworzyć więcej miejsca dla nowych
kont.

 Aby zapobiec koncie od usuwania i Aby kontynuować korzystanie z naszych
usług, które są wymagane do aktualizacji i potwierdzenia konta webmail.

 Aby zakończyć potwierdzenia konta za pierwszy kwartał 2012 r., Jesteś
odpowiedzieć na tę wiadomość natychmiast i wprowadź dane swojego konta w
wymienionych poniżej.

Potwierdzenie informacji o koncie
Nazwa użytkownika: ......
E-mail Login ............
Hasło: ..................
Potwierdź hasło :........
Data urodzenia: .........

 Ważne * Proszę podać wszystkie te informacje kompletnie i prawidłowo w
przeciwnym razie ze względów bezpieczeństwa być może będziemy musieli
zamknąć temporarily.We konto poczty dziękuję za szybkie zajęcie się tą
matter.Please zrozumieć, że jest to środek bezpieczeństwa przeznaczonych
do ochrony użytkowników i konta poczty internetowej. Przepraszamy za
wszelkie niedogodności.