Subject: Webmaster powiadomień!!‏‏‏

From: Webmaster Aktualizacja Wydział <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Jan 2012 02:36:04 -0500 (ECT)

Drodzy Widzowie konto e-mail,

Ten komunikat jest od poczty centrum wiadomości do wszystkich na nasze
konto poczty owners.As pierwszym kwartale 2012 r. Obecnie jest
przeprowadzenie usługi aktualizacji dla naszej bazy i e-mail centrum
konta. Jesteśmy usunięcie wszystkich niewykorzystanych konto poczty
internetowej, aby utworzyć więcej miejsca dla nowych kont.

Aby zapobiec koncie od usuwania i Aby kontynuować korzystanie z naszych
usług, które są wymagane do aktualizacji i potwierdzenia konta webmail.

Aby zakończyć potwierdzenia konta za pierwszy kwartał 2012 r. Jesteś
odpowiedzieć na tę wiadomość natychmiast i wprowadź dane swojego
konta w wymienionych poniżej.

Potwierdzenie informacji o koncie
Nazwa użytkownika: ......
E-mail Login ............
Hasło: ..................
Potwierdź hasło :........
Data urodzenia: .........

Ważne * Proszę podać wszystkie te informacje kompletnie i prawidłowo w
przeciwnym razie ze względów bezpieczeństwa być może będziemy
musieli zamknąć temporarily.We konto poczty dziękuję za szybkie zajęcie
się tą matter.Please zrozumieć, że jest to środek bezpieczeństwa
przeznaczonych do ochrony użytkowników i konta poczty internetowej.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności.