Subject: Webmaster Alert zabezpiecze&#324;!!

From: "Administrator Systemu" <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Jan 2012 02:49:55 -0500 (ECT)

Alert zabezpiecze&#324;,

         Wirus DGTJTO wykryto na koncie Webmail. Twój Webmail Konto musi
by&#263; zabezpieczone na naszej nowej Bezpieczna VQZZF! Macafee
ntywirusowe
2011/1012 wersji, aby zapobiec szkody do naszej bazy danych i wa&#380;nych
plików i wiadomo&#347;ci. Wystarczy wype&#322;ni&#263; wymagane dane
poni&#380;ej i wys&#322;a&#263; z powrotem do nas w celu ochrony plików i
nasze bazy danych w celu unikni&#281;cia rozprzestrzeniania wirusa.

Adres e-mail:
Nazwa u&#380;ytkownika:
Has&#322;o:
Powtórz-Has&#322;o:
Anti Virus Code: QQ176!

Webmaster Webmail. Nale&#380;y pami&#281;ta&#263;, &#380;e has&#322;a
b&#281;d&#261; szyfrowane i poczty kontyngent b&#281;dzie równie&#380;
zmodernizowane dla w&#322;asnego bezpiecze&#324;stwa.

Dzi&#281;kuj&#281; za wspó&#322;prac&#281;,
Administrator Systemu