Subject: Webmaster powiadomien!!

From: "Webmaster Aktualizacja Wydzial" <[email-masked]>
Date: Tue, 13 Mar 2012 10:23:24 +0100

Drodzy Widzowie konto e-mail,

Ten komunikat jest od poczty centrum wiadomosci do wszystkich na nasze
konto poczty owners.As pierwszym kwartale 2012 r. Obecnie jest
przeprowadzenie uslugi aktualizacji dla naszej bazy i e-mail centrum
konta. Jestesmy usuniecie wszystkich niewykorzystanych konto poczty
internetowej, aby utworzyc wiecej miejsca dla nowych kont.

Aby zapobiec koncie od usuwania i Aby kontynuowac korzystanie z naszych
uslug, które sa wymagane do aktualizacji i potwierdzenia konta webmail.

Aby zakocczyc potwierdzenia konta za pierwszy kwartal 2012 r., Jestes
dpowiedziec na te wiadomosc natychmiast i wprowadz dane swojego konta w
wymienionych ponizej.

Potwierdzenie informacji o koncie
Nazwa uzytkownika: ..............
E-mail Login ....................
Haslo: ..........................
Potwierdz haslo :...............
Data urodzenia: .................

Wazne * Proszc podac wszystkie te informacje kompletnie i prawidlowo w
przeciwnym razie ze wzgledów bezpieczenstwa byc moze bedziemy musieli
zamknac temporarily.We konto poczty dziekuje za szybkie zajecie sie ta
matter.Please zrozumiec, ze jest to srodek bezpieczenstwa przeznaczonych
do ochrony uzytkowników i konta poczty internetowej. Przepraszamy za
wszelkie niedogodnosci.