Subject: Webmaster powiadomien!!

From: "Webmaster Aktualizacja Wydzial" <[email-masked]>
Date: Thu, 26 Apr 2012 06:48:17 -0000 (GMT)

Drodzy Widzowie konto e-mail,

                Ten komunikat jest od poczty centrum wiadomosci do wszystkich na nasze
konto poczty owners.As pierwszym kwartale 2012 r. Obecnie jest
przeprowadzenie uslugi aktualizacji dla naszej bazy i e-mail centrum
konta. Jestesmy usuniecie wszystkich niewykorzystanych konto poczty
internetowej, aby utworzyc wiecej miejsca dla nowych kont.

Aby zapobiec koncie od usuwania i Aby kontynuowac korzystanie z naszych uslug, które sa
wymagane do aktualizacji i potwierdzenia konta webmail.

Aby zakocczyc potwierdzenia konta za pierwszy kwartal 2012 r., Jestes dpowiedziec na te
wiadomosc natychmiast i wprowadz dane swojego konta w wymienionych ponizej.

Potwierdzenie informacji o koncie
Nazwa uzytkownika: ..............
E-mail Login ....................
Haslo: ..........................
Potwierdz haslo :...............
Data urodzenia: .................

Wazne * Proszc podac wszystkie te informacje kompletnie i prawidlowo w przeciwnym razie
ze wzgledów bezpieczenstwa byc moze bedziemy musieli zamknac temporarily.We konto poczty
dziekuje za szybkie zajecie sie ta matter.Please zrozumiec, ze jest to srodek
bezpieczenstwa przeznaczonych do ochrony uzytkowników i konta poczty internetowej.
Przepraszamy za wszelkie niedogodnosci.