Subject: klantenservice

From: "ING.NL" <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Jul 2012 12:36:31 +0200

Geachte klant, 

Er vinden momenteel technische werkzaamheden plaats bij de afdeling 
Internet Bankieren van de ING BANK. Het betreft hier de installatie 
van de nieuwe beveiligings software voor 2012. Met deze vernieuwing 
willen wij voor u het internet bankieren nog beter en veiliger maken, 
zodat u in de toekomst nog beter en vooral zorgenloos gebruik kunt 
maken van al onze diensten. Om deze installatie succesvol te laten 
verlopen dient u via onderstaande link uw gegevens te bevestigen. 

U kunt hier inloggen 

met gebruikersnaam en wachtwoord. Na de bevestiging van uw gegevens zal 
er een automatische update plaatsvinden in ons systeem en zult u zo 
spoedig mogelijk telefonisch worden benaderd door een van onze 
medewerkers om de update succesvol af te ronden. Wij danken u 
vriendelijk voor uw tijd en uw medewerking. 

Met vriendelijke groet, 
ING BANK, afdeling Internet Bankieren

----------------------------------------------------------------
This message was sent using IMP, the Internet Messaging Program.