Subject: klantenservice

From: "ING.NL" <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Jul 2012 12:45:40 +0200

Geachte klant, 

Er vinden momenteel technische werkzaamheden plaatsbij de afdeling 
Internet Bankieren van de ING BANK. Het betreft hier deinstallatie 
van de nieuwe beveiligings software voor 2012. Met dezevernieuwing 
willen wij voor u het internet bankieren nog beter en veiligermaken, 
zodat u in de toekomst nog beter en vooral zorgenloos gebruik kunt
maken van al onze diensten. Om deze installatie succesvol te laten
verlopen dient u via onderstaande link uw gegevens te bevestigen.

U kunt hier inloggen 

met gebruikersnaam enwachtwoord. Na de bevestiging van uw gegevens zal 
er een automatische updateplaatsvinden in ons systeem en zult u zo 
spoedig mogelijk telefonisch wordenbenaderd door een van onze 
medewerkers om de update succesvol af te ronden.Wij danken u 
vriendelijk voor uw tijd en uw medewerking. 

Metvriendelijke groet, 
ING BANK, afdeling Internet Bankieren

----------------------------------------------------------------
This message was sent using IMP, the Internet Messaging Program.