Subject: [Ldap-dir] Castiga usor 2 invitatii la meciul Romania-Germania

From: NETsport Team <[email-masked]>
Date: Thu, 22 Apr 2004 00:33:09 +0300

Salut!

Daca esti suporter de sport te invitam pentru inceput sa castigi 2
invitatii la meciul amical Romania-Germania care se va desfasura pe 28
aprilie pe stadionul Giulesti. Numeste trei jucatori de marca germani si
biletele pot fi ale tale.

Participa la concurs:
http://www.netsport.ro/concurs

Este prima actiune de acest gen si te asteptam alaturi de noi la toate
evenimentele sportive, incepand cu CAMPIONATUL EUROPEAN si terminand cu
JOCURILE OLIMPICE in acest an. Mii de premii sunt pregatite pentru
suporteri.

Poze in direct, reportaje la cald, interviuri inedite cu
personalitati,stiri in exclusivitate de la evenimente si evident multe
premii te asteapta. Poti sa te bazezi pe noi ca o sursa alternativa de
distractie.

Fa cunostinta cu http://www.netsport.ro si http://www.eurolive.ro

Cei care fac sportul sa existe
Suporterii
Netsport

Ne scuzam daca acest e-mail a ajuns la aceasta destinatie din greseala.
Intentia noastra este de a va informa despre aparitia unui site care 
vrea
sa fie o resursa amuzanta pentru suporterul din dumneavoastra.
Daca nu mai doresti sa te mai informam pe viitor despre premiile care le
poti castiga la noi pe site trimite un mail simplu la
[email-masked].

_______________________________________________
Ldap-dir mailing list
[email-masked]
https://www1.ietf.org/mailman/listinfo/ldap-dir