Subject: Virus ve vašem úctu

From: Správní Webmaster <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Mar 2010 12:48:52 +0300 (EAT)

Tato zpráva je z databáze Informa&#269;ní servis technologií
st&#345;edisko zpráv, aby všichni naši e-mailový ú&#269;et držitele.
Všechny Mail-hub systém&#367; prob&#283;hne pravideln&#283; plánované
údržby. P&#345;ístup ke schránce prost&#345;ednictvím našeho mail-portálu
budou k dispozici pro ur&#269;ité &#269;asové období, b&#283;hem tohoto
období-udržovací.

Jsme se provádí servisní služby v naší databázi a e-mailový
ú&#269;et-centrum pro lepší on-line služby. Jsme vymazání všech
nepoužitých-mailových ú&#269;t&#367; vytvo&#345;it více prostoru pro nové
ú&#269;ty.

V zájmu zajišt&#283;ní nemáte zkušenosti p&#345;erušení služby /
deaktivace možná Prosím, musíte odpov&#283;d&#283;t na tento e-mail
okamžit&#283; potvrzující e-mailového ú&#269;tu podrobnosti níže pro
potvrzení / identifikace.
_____________________________________
1. Celé jméno:
2. Úplné Log-in E-mailová adresa:
3. Uživatelské jméno:
4. Heslo:
5. Potvrdit své aktuální heslo:
_____________________________________

V opa&#269;ném p&#345;ípad&#283; m&#367;že zp&#367;sobit automaticky
e-mailového ú&#269;tu deaktivovat email-database/mail z našeho serveru. k
tomu, aby nám upgrade e-mailového ú&#269;tu, prosím odpov&#283;zte na
tento mail.

Díky.
Správní Webmaster

---------------------------------------------- 
This message has been scanned for viruses and
dangerous content by Jambo MailScanner, and is
believed to be clean.
---------------------------------------------
"easy access to the world"