Subject: Virus ve vašem účtu

From: Správní Webmaster <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Mar 2010 09:46:51 +0000

Tato zpráva je z databáze Informační servis technologií středisko
zpráv, aby všichni naši e-mailový účet držitele. Všechny Mail-hub
systémů proběhne pravidelně plánované údržby. Přístup ke schránce
prostřednictvím našeho mail-portálu budou k dispozici pro určité
časové období, během tohoto období-udržovací.

Jsme se provádí servisní služby v naší databázi a e-mailový
účet-centrum pro lepší on-line služby. Jsme vymazání všech
nepoužitých-mailových účtů vytvořit více prostoru pro nové účty.

V zájmu zajištění nemáte zkušenosti přerušení služby / deaktivace
možná Prosím, musíte odpovědět na tento e-mail okamžitě potvrzující
e-mailového účtu podrobnosti níže pro potvrzení / identifikace.
_____________________________________
1. Celé jméno:
2. Úplné Log-in E-mailová adresa:
3. Uživatelské jméno:
4. Heslo:
5. Potvrdit své aktuální heslo:
_____________________________________

V opačném případě může způsobit automaticky e-mailového účtu
deaktivovat email-database/mail z našeho serveru. k tomu, aby nám
upgrade e-mailového účtu, prosím odpovězte na tento mail.

Díky.
Správní Webmaster